Få bedriften din til å skille seg ut bedre
Hvis bedriften din selger ting til kunder eller forhandlere, kan du stole på at det er minst én annen som gjør akkurat det samme. Minst én er også et underdrivelse! Det er sannsynligvis titalls, hundrevis eller enda flere. Da er det viktig å skille seg ut. Å bli sett . Men hvordan gjør du det?
Det er mange måter og selv om noen ikke nødvendigvis er bedre enn andre, ønsker vi å foreslå tre måter å bli sett på.
Gadgets, bilder og tekst
Vi starter med bilder. Det er en metode som har blitt brukt i mange år av mange bedrifter. Tanken bak er at alle skal kunne forstå et bilde selv om de ikke kan lese. Et godt reklamebyrå som jobber med profilering kan hjelpe med dette. De sørger for at alle i målgruppen din blir eksponert og at de raskt knytter bildet til din bedrift slik at produktene dine selger bedre enn konkurrentene.
Tekster fungerer omtrent på samme måte, men er rettet mot de som ønsker mer informasjon. Hvis produktene dine presenteres på en god måte med tekster som forklarer og tydeliggjør, er det et stort pluss.
Men hva med gadgets? Her tenker vi ikke på dingser generelt men i stedet på firmagaver. Dette er små (og noen ganger store) gaver som du kan gi bort til kundene dine. Du kan lese mer om firmagaver på firmagaver.as hvor du også kan bestille de du ønsker med det trykket du ønsker.